loading...
allthing
alijoon بازدید : 167 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

هر یک از ما آدمها یک جوری می خوابیم و در هنگام خوابیدن بدنمان را به مدل های مختلفی حالت می دهیم. در واقع در یکی از این فرمها راحت تر هستیم. هر یک از این حالتها معرف و نشان دهنده روحیه فرد است و به غیر از ارائه بلیت نوع خوابیدن افراد هم معرف شخصیتشان است.

طراح: محسن سعیدی نژاد


برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.


شما چطور می خوابید؟

alijoon بازدید : 221 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

این هم یک دسته بندی تصویری که نشون میده هر ماده غذایی را چند وقت میشه توی فریزر نگه داشت و کدوم ها را همینجوری توی کابینت. امروز وقت خونه تکونی آشپزخونه است خانوما! یه سر به یخچال فریزر و کابینت ها بزنید و تاریخ مصرف گذشته ها را سریع دور بریزید.
منبع: ساده ماده

هر ماده غذایی، چند وقت، کجا؟

alijoon بازدید : 178 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (1)

تست هوش بسیار جالب

769brain21 300x243 تست هوش (بسیار جالب)

.

.

.

.

.

تست هوش جالب,تست هوش

.

.

لطفا به سوالات زیر به سرعت پاسخ دهید:

۲+۲

۴+۴

۸+۸

۱۶+۱۶

حال خیلی سریع عددی بین ۱۲ تا ۵ انتخاب کنید.

انتخاب کردید؟ حالا به پایین صفحه مراجعه کنید.

alijoon بازدید : 204 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

 

وقتی خبر حذف درس «خانواده آقای هاشمی» منتشر شد، گمانه زنی های بسیاری از علت آن مطرح شد. اما امسال که وزارت بهداشت آمار تکان دهنده خود را از آلودگی هوا منتشر نمود یک احتمال دیگر به علل حذف آن درس اضافه گشت.این طرح تا حدودی طنز به تشریح این موضوع می پردازد.
منبع: می اندیشم

علت حذف درس خانواده آقای هاشمی
alijoon بازدید : 237 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

این اینفوگرافیک اطلاعات کاربردی در مورد راه های دوستی با الگوریتم پنگوئن گوگل (Google Penguin) را به شما خواهد داد تا همواره سایت خود را رفیق همیشگی پنگوئن گوگل کنید.
منبع: وب برندینگ

پنگوئن را ناراحت نکنید
alijoon بازدید : 207 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

 

جارت همراه ، که شامل روش های تجاری و بازاریابی منطبق با دستگاه های همراه می باشد، هر روز در حال پیشرفت و توسعه است.داد کاربران دستگاه های همراه مانند گوشی های تلفن همراه، تبلت ها و ابزار های دیگر همراه هر روز در حال افزایش است.
آماده سازی از الکتروبلاگ

 

تجارت همراه
alijoon بازدید : 235 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)
مروزه ما انسانها بيش از هر زمان ديگري در طول تاريخ مي نشينیم. اين موضوع مشکلاتي را در زندگي روزمره ما ایجاد خواهد کرد که نياکان ما تاکنون تجربه نکرده بودند. این اینفوگرافیک، حقايقي شگفت آور از آسيب هاي نشستن‌هاي طولاني مدت را به ما مي‌آموزد.
آماده سازی: محمد احتشامی
منبع : هفته نامه فوتبال ایرانی

برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.

نشستن شما را می کشد
alijoon بازدید : 207 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

با رونمایی از جدیدترین محصول اپل، تب و تاب دوست‌داران محصولات این شرکت در سرتاسر دنیا به خصوص ایران به سر می‌برند. باید دید آینده آیفون ۵ در ایران به چه صورت می‌شود.

 

در برخی کشورها مانند ایران به دلیل عدم وجود قراردادهای مستقیم بین تولیدکننده گوشی تلفن همراه اغلب آیفون‌ها به صورت Unlock فروخته می‌شوند. در این حالت می‌توان هر نوع سیم کارتی روی آن قرار داد.

مدل‌هایی که وارد ایران می‌شوند

قضیه از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که اپل قیمت مدل‌های آنلاک آیفون ۵ را اعلام کرده است.

چنانچه پیش‌بینی می‌شد ۶۴۹ دلار برای آیفون ۱۶ گیگابایتی، ۷۴۹ دلار برای ۳۲ گیگابایتی و ۸۴۹ دلار برای ۶۴ گیگابایتی قیمت‌گذاری شده است. درست چیزی مشابه قیمت مدل آنلاک آیفون ۴S. البته برای کاربران ایرانی موضوع نانو سیم کارت هم وجود دارد. هر چند اغلب این امکان وجود دارد که با بریدن و نازک کردن میکروسیم کارت، می‌توان آن را تبدیل به نانو سیم کارت نمود.
با این حال همیشه این سوال مطرح است که دلیل اختلاف زیاد قیمت گوشی آیفون در ایران قیمت درج شده در سایت‌ رسمی چیست؟ در حال حاضر قیمت گوشی آیفون مدل ۳GS حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار و مدل ۳G آن حدود ۱۰۰ دلار در سایت رسمی اپل است. این در حالی که همین گوشی در بازار ایران با قیمت ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
پیش‌بینی می‌شود نخستین گوشی‌های آیفون ۵ با قیمت حبابی و غیر منطقی پایه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با قیمت سقف ۳ میلیون تومان عرضه شود. البته طبیعی است که این رقم با جلو رفتن زمان کاهش پیدا می‌کند. در حال حاضر قیمت ۱۶ گیگابایت آیفون ۴S یک میلیون و ۲۴۹، ۳۲ گیگابایت ۱ میلیون و ۴۳۰ و قیمت ۶۴ گیگابایتی آن ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان است.

alijoon بازدید : 312 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)
بی شک نوکیا یک از غول های تولیدکننده تلفن همراه در ادوار گذشته بوده است. این شرکت هر از گاهی با نوآوری ها و محصولات خود ، کاربران و علاقه مندان زیادی را سوی خود جذب کرده است.نوکیا اولین تلفن همراه خود، Mobira Talkman را در سال ۱۹۸۴ معرفی نمود. این تلفن با وزن تقریبی ۵ کیلوگرم، در زمان خود محصولی انقلابی محسوب می‌شد. این کمپانی فنلاندی ۲۰ سال بعد در سال ۲۰۰۵ اولین گوشی‌های هوشمند چندرسانه‌ای خود را ارائه نمود و در سال ۲۰۱۱ سری لومیا، اولین گوشی‌های ویندوز فون این کمپانی پا به عرصه وجود گذاشتند.

تکامل نوکیا
alijoon بازدید : 190 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

62656554471032794871 برترین سیستم عامل‌های جهان

سیستم عامل iOS شرکت اپل برترین سیستم عامل در جهان شناخته شد.


به گزارش ایسنا، به نقل از آسوشیتد پرس، موسسه گارتنر در گزارشی به معرفی برترین سیستم عامل‌های جهان ویژه تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند پرداخت و عنوان کرد که سیستم عامل iOS شرکت اپل در مقایسه با دیگر سیستم عامل‌ها محبوبیت بسیار بیشتری دارد.

این موسسه فروش سیستم عامل‌های مختلف در سال گذشته را مورد بررسی قرار داده و پیش‌بینی در خصوص میزان فروش این سیستم عامل‌ها برای سال جاری را نیز در رتبه‌بندی خود لحاظ کرده است.

در ادامه برترین سیستم‌ عامل‌های جهان بنابر اعلام موسسه گارتنر معرفی می‌شود:

سیستم عامل iOS: فروش سال گذشته ۴۰ میلیون، پیش‌بینی برای فروش امسال ۷۳ میلیون
سیستم عامل اندروید: فروش سال گذشته ۱۷٫۳ میلیون، پیش‌بینی برای فروش امسال ۳۷٫۹ میلیون
سیستم عامل ویندوز: فروش سال گذشته صفر، پیش‌بینی برای فروش امسال ۴٫۹ میلیون
سیستم عامل بلک‌بری: فروش سال گذشته ۸۰۷ هزار، پیش‌بینی برای فروش امسال ۲٫۶ میلیون

دیگر سیستم‌ عامل‌ها: فروش سال گذشته ۱٫۹ میلیون، پیش‌بینی برای فروش امسال ۵۱۰ هزار

alijoon بازدید : 443 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

 

تصویری از کارنامه کنکور آلبرت اینشتین در سال 1896 و زمانی که او 17 سال سن داشت. همانطور که می بینید، نمره های او در سطح بسیار خوب و عالی بوده است. مقیاس نمره ها از 1 تا 6 بوده که آلبرت جوان در بسیاری از دروس مانند فیزیک، تاریخ، جبر و هندسه نمره کامل (6)

 

alijoon بازدید : 266 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

نکات و ترفند هایی برای دانش آموزان ، دانشجویان و پژوهشگران جهت انجام تحقیقات آنلاین. در این اینفوگرافیک ، راه های استفاده موثر از گوگل و چگونگی جستجوی کارآمد را مشاهده خواهید کرد.

در اینجا به چند نمونه از راه های استفاده موثر از گوگل اشاره خواهیم کرد :
تحقیقاتی که به تازگی بر روی مهارت های جستجوی دانش آموزان انجام شده است ، نشان می دهد که از هر 4 دانش آموز ، 3 نفر نمی توانند به نتایج موفقیت آمیزی در جستجو گر گوگل دست بیابند .
هنگامی که نمره تحقیق یا پروژه پایان ترم برای شما از هر چیز دیگری مهمتر باشد ، آن موقع است که به اهمیت گوگل پی خواهید برد . اما اکثر دانش آموزان و دانش جویان نمی دانند چطور باید از گوگل استفاده کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.
این نکات بسیار مهم را فرا بگیرید و در نحوه جستجو کردن خود تغییراتی اساسی دهید.

برای دیدن این اینفوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
alijoon بازدید : 195 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تبلت ها یا رایانه های لوحی، از زمانی که عرضه شده اند، سر و صدای زیادی به پا کرده اند. حتی تا جایی پیشرفته اند که برخی این دستگاه ها را رقیب جدید لپ تاپ ها می دانند. سال 2011 میلادی، اوج درخشش این محصولات بود به طوری شرکت های معتبر الکترونیکی هر کدام به نوعی وارد این بازار شدند. در این خط زمان(Time Line) تبلت هایی که در سال 2011 عرضه شده اند را خواهید دید.

دریای عمیق تبلت ها در سال 2011
alijoon بازدید : 297 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
امروزه شبکه های اجتماعی مجازی با اقبال عمومی گسترده ای روبرو شده است و کمتر کسی را می توان یافت که نامی از شبکه های اجتماعی چون فیس بوک، توییتر و ... نشنیده باشد. این اینفوگرافیک به مقایسه وضعیت کاربران محبوبترین شبکه های اجتماعی می پردازد.

کاربران شبکه های اجتماعی
alijoon بازدید : 1108 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

جنگ های امروزی برخلاف جنگ های گذشته یک باره و استراتژی های نوین اجرا می شوند. از مهمترین این استراتژی ها ( استراتژی حلقه واردن ) است که لازم است در خصوص شناخت و راه حل آن آموزش لازم به افراد اعمال گردد.
منبع :قرارگاه خاتم النبیاء ارتش(معاونت پدافند غیرعامل کشور- قرارگاه شرق-خراسان جنوبی)


برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.


استراتژی حمله به اندام مرکزی-حلقه واردن

alijoon بازدید : 296 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

گوگل همواره یکی از شرکت های پول ساز دنیا بوده است . موسسه WordStream آماری از درآمد و سود گوگل در سال 2011 منتشر نموده است که نتایج حاصل را در این اینفوگرافیک مشاهده می کنید . بخش قابل توجهی از درآمد گوگل از طریق تبلیغات بدست آمده است .

برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.

کاهش سود گوگل در سال ۲۰۱۱
alijoon بازدید : 309 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش روز افزون مخاطبان آنها، بحث های زیادی در مورد تهدید ها و آسیب های شبکه های اجتماعی بر روی جوانان مطرح شده است. بیشترین انگشت اتهام به سوی فیس بوک یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین شبکه های اجتماعی ، نشانه رفته است.اما نکته جالب اینجاست که هنوز اثرات بد فیس بوک بر جوانان به طور کامل اثبات نشده است بلکه تحقیقات نشان داده است که استفاده از فیس بوک به خودی خود مشکل ساز نیست بلکه چگونگی استفاده از آن می تواند بر روی جوانان تاثیر مخرب بگذارد.



حقایقی درباره فیس بوک و معدل ها
alijoon بازدید : 265 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

فعالیت آتشفشانی با برون‌افکنی صخره‌ها، با گذشت زمان باعث پیدایش کوه‌های آتشفشانی بر سطح زمین می‌شود. آتشفشان‌ها معمولاً در نقاطی یافت می‌شوند که ورقه‌های زمین‌ساخت، همگرایی یا واگرایی دارند. بدلیل چگالی کمتر ماگما نسبت به صخره ها، این مواد به سمت سطح زمین بالا می آیند و به بیرون فوران می کنند.
این اینفوگرافیک به معرفی ساختار آتشفشانها،نحوه تشکیل آنها و فعال ترین آتشفشانهای دنیا می پردازد.

منبع : تیم اینفوگرافیک

برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.


فوران خشم زمين از دل آتشفشانها
 
 
alijoon بازدید : 261 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

رابط‌ کاربری متفاوت ویندوز ۸ توجه خیلی ها به سوی خود جلب نموده است و جایی برای انتقاد منتقدین نگذاشته است. با این حال کاربران در رابطه با کارایی و سرعت این سیستم‌عامل نظرات متفاوتی وجود دارد.اما مجله PC World با انجام تعداد زیادی آزمایش، کارایی نسخه پیش‌نمایش ویژه مصرف‌کننده ویندوز ۸ را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده است .این اینفوگرافیک به مقایسه سرعت ویندوز8 با ویندوز7 در شاخه های مختلف می پردازد.

مقایسه سرعت ویندوز 8 با 7
alijoon بازدید : 246 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

رایانامه، نامهٔ الکترونیکی یا ای‌میل (e-mail مخفف Electronical Mail)، نامه‌ای الکترونیکی است که با رایانه فرستاده می‌شود. سرویس ایمیل یا رایاپیک ( e-mail service) سامانه‌ای است که این خدمات را ارائه می‌کند. نشانی پست الکترونیکی یا رایانشانی ( e-mail address)، نشانی است که برای رایانامه مشخص شده‌است. این اینفوگرافیک نگاهی دارد به مهمترین اتفاقات تاریخ 40 ساله ایمیل .

 


منبع : انزل وب

alijoon بازدید : 277 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (0)

اینترنت،شبکه ای که امروزه شاید برخی زندگی را نمیتوانند بدون آن تصور کنند.از سال ۲۰۰۰ تا کنون آسیا و خاورمیانه با افزایش ۷۰۰% کاربران اینترنت خود،بیشترین افزایش کاربران اینترنتی را داشته اند.در این اینفوگرافیک، میزان نفوذ این پدیده را در طی ۱۰ سال اخیر (۲۰۰۰-۲۰۱۰) در قاره های جهان مشاهده خواهید کرد.
منبع : انزل وب

 

اندازه بزرگتر

alijoon بازدید : 262 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)

دنیای دیجیتال ، در حال حرکت بسوی دستگاه های واحد چند کاره است .آیپد که حاصل نوآوری شرکت اپل می باشد ، در این راه با قدرت می تازد و با عرضه آیپد جدید خود توانسته است خود را به عنوان نماد دستگاه های چند کاره به همگی بشناسد.

منبع

alijoon بازدید : 244 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

 

تخت جمشید یا پارسه که در شهرستان مرودشت در شمال استان فارس واقع است، نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که طی سالیان پیوسته، پایتخت مجلل و تشریفاتی امپراتوری ایران در زمان امپراتوری هخامنشیان بوده‌است. این شهر باستانی یکی از مهمترین و مشهورترین آثار باستانی ایران به شمار می رود که هر ساله پذیرای خیل کثیری از بازدیدکنندگان است.
طراح:شهرزاد فدایی

alijoon بازدید : 283 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

سازمان جهانی هواشناسی، 23 مارس را به عنوان روز جهانی هواشناسی تعیین کرده است.عهدنامه سازمان هواشناسی جهانی در کنفرانس معروف واشنگتن تهیه و تدوین شد و در اکتبر سال 1947 توسط نمایندگان 31 کشور شرکت کننده به امضاء رسید و در 22 مارس 1950 میلادی مطابق با سوم فروردین 1339 ٬سازمان جهانی هواشناسی بصورت قانونی درآمد.همه ساله کلیه کشورهای عضو، چنین روزی را به عنوان روز جهانی هواشناسی جشن می‌گیرند. این اینفوگرافیک مراحل تهیه گزارشات آب و هوایی را نشان می دهد.

alijoon بازدید : 273 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

 

مومیایی به جسدی گفته می‌شود که پوست و گوشت خشک شده آن در اثر تماس عمدی یا تصادفی با مواد شیمیایی، سرمای فوق‌العاده زیاد، رطوبت بسیار پایین یا عدم وجود هوا حفظ شده‌است.مومیایی کردن اجساد اشراف و امرا در مصر باستان مرسوم بوده است

 

alijoon بازدید : 266 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (5)

آیا می توانید 16 حبه قند را یکجا بخورید؟ در حالیکه یک بطری نوشابه را به راحتی سر می کشید .تا به حال فکر کرده اید نوشیدنی که هر روز با اشتها آن را می نوشید حاوی چه مقدار قند است؟این طرح خلاقانه به مقایسه میزان قند در نوشیدنی های مختلف می پردازد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقدر از وبلاگ راضی هستید؟
    کدام یک از موضوعات وبلاگ توجه شما جلب می کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 196
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 1,543
  • بازدید سال : 15,860
  • بازدید کلی : 194,290